Soru : S Ö /Meme Hastalıkları Teşhis Ve Tedavisi
11.11.2020

Epikriz Lenf nodu aspirasyon materyalinde sitomorfolojik bulgular ön planda "reaktif bir süreci" düşündürmekte olup lenfbezlerinde sitolojik inceleme ile fokal metastatik hastalık / düşük dereceli lenfoma tutulumu net ekarte TANI 1-Sağ Meme, Saat 9 Hizası, Trucut Biyopsi - ADENOZİS 2-Sağ Meme, Saat 12 Hizası, Trucut Biyopsi -MASTİT İLE UYUMLU BULGULAR 3-Sağ Aksilla, Lenf Nodu, İİA -BENİGN SİTOLOJİ 4-Sol Meme, Saat 9 Hizası, İİA Uzm.Dr. MELEK ÜNÇEL Patoloji Uzmanı Dip.Tesc.No:145418 Kurum Adresi: Kötekli Mah. Marmaris Yolu Üzeri No:48 Menteşe/MUĞLA edilemeyeceğinden klinik kuşku mevcut ise lenf bezinin kapsül bütünlüğü korunarak eksizyonu sonrasında histopatolojik değerlendirme önerilir. Sol meme aspirasyon materyalinde mevcut bulgular öncelikle ''apokrin differansiasyon gösteren İNTRADUKTAL PAPİLLOM'' ile uyumlu olmakla birlikte klinik ve radyolojik korelasyon önerilir. ICD-O Kodları 8503/0

Cevap : 15.11.2020 tarihinde Prof.Dr. Mehmet Mahir Atasoy tarafından cevaplanmıştır.
15.11.2020

Durumunuz biraz karışık bu patoloji sonuçlarını tekrar Meme MR ı ve Meme ultrasonu ile değerlendirip size bilgi verebilirim. Bu dönemde hastaneler biraz riskli isterseniz kliniğimize gelebilirsiniz. 0543 3806070 den randevu alabilirsiniz.